Huisartsenpraktijk Raheel-Maqbool

Huisarts N.Raheel-Maqbool

                              Klachtenregeling 


Niet tevreden? Praat er eerst met ons over


In onze praktijk vinden wij het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden bent of als u vindt dat iets beter kan, laat het ons dan weten. U kunt dat op de volgende manier doen:
U vult onderstaande klachtenformulier in. Deze kunt u aan de huisarts geven of aan de assistente. De huisarts zal u vervolgens uitnodigen op het spreekuur om de klacht te bespreken. 

Klik hier voor het klachtenformulier: klachtenformulier

Dit formulier is ook te vinden in de wachtkamer, indien u hulp nodig heeft bij het invullen, kan de assistente u helpen. Als u het bij ons meldt, dan proberen wij samen uw probleem of klacht op te lossen.


Klachtenfunctionaris Hadoks 

Komt u er met ons niet uit. Dan kunt u een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van de Hadoks:  https://https://www.hadoks.nl/patienten/klachtenregeling/
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. 


Geschilleninstantie SKGE

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie vindt u op https://www.skge.nl
Als u nog vragen heeft aan SKGE, kunt u bellen naar 088 0229100.